Jak efektivně zhubnout břišní tuk?

Tuk na břiše nás často štve. Jen málokdo vyžaduje naprostou dokonalost, ale mít v pase o pár centimetrů méně je žádoucí nejen z estetického, ale především ze zdravotního hlediska. Tukové zásoby se na břiše ukládají snadno, odstranění už je ale mnohem náročnější. Navíc ve společnosti traduje řada omylů a polopravd právě na toto téma. Takže jak přijít o nechtěný tuk na břiše? V první řadě, podpořte hubnutí nějakými přírodními potravinovými doplňky, tím chybu rozhodně neuděláte. Kvalitní sortiment najdete například tady!

Cviky na břicho nejsou zdaleka nejlepší řešení

Sedy a lehy či jiné cviky, které jsou celkem efektivní v posilovně, kde hodláte nabrat svalovou hmotu, zase tak účinně nezaberou. Větší množství tukových zásob vyžaduje trochu jinou metodu, vlastně je to jednoduché – začít hubnout všude po těle, břicho se postupně přidá také. Zaměřit se jen na břišní tuk v podstatě nelze…

Musíte také trochu změnit životosprávu, začněme u diametrálně odlišného stravování než doposud. Hubnutí je třeba podpořit vhodným pitným režimem, nejméně 2,5 litru neperlivé vody/lehkých bylinných čajů za den. Minimum jídel s vysokým obsahem cukrů, soli, tuků – omezení platí samozřejmě i pro alkohol. Pokud nemáte dostatek fantazie nebo si prostě jen nevíte rady, je tu výživový poradce, který připraví jídelníček přesně na míru. Jde také o psychickou vzpruhu, kterou určitě potřebujete až v první řadě. A co potravinové doplňky z bylinek, které hubnutí usnadní? Pestrý výběr a zajímavé ceny, například zde!

Počítejte také s tím, že bez pohybu to prostě nepůjde – nebo budete hubnout maximálně po dekách, tedy málo efektivně. Pokud jde o tukové polštářky na břiše, zaměřte se nejčastěji na následující sportovní aktivity – plavání, cyklistika, běh, veslování. Pomůže samozřejmě i trochu ostřejší chůze, obecně snad všechny aerobní aktivity.